Uważam za skandal takie traktowanie klienta przez śląski serwis dell
Opinia oparta po zakupie Dell Latitude 5530 nr. FHKVKX3 który zepsuł się zaraz po uruchomieniu.
Po pierwszej naprawie Przestał działać Fingerprint.
Po drugiej naprawie Fingerprint dalej nie działał, dodatkowo laptop wyczerpywał akumulator do 0% i mimo podłączonego zasilacza nie ładował się.
Po trzeciej naprawie fingerprint nadal nie działał i dodatkowo szybkość procesora spadała do 0.40 GHz
Po czwartej naprawie Fingerprint ciągle nie działał i laptop zawieszał się po podłączeniu dysku twardego do portu USB
Pierwszy technik który u mnie był Powiedział mi że sprzęt do wymiany jest po naprawie, szkoda tylko że jego sprawność jest testowana nie w serwisie ale u Klienta.
Kolejnej naprawy nie było, i zostałem odesłany do sprzedawcy z formularzem CRA aby domagać się zwrotu gotówki.
Sklep X-KOM zwrócił pieniądze bez problemu.
Kupiłem ASUSA TUF Gaming F15 FX507ZI4 i jestem z zakupu bardzo zadowolony
Teraz dell to jakaś kpina a nie firma.
Odradzam zakup sprzętu firmy DELL